Kulturális és Társadalmi Műhely
Kép forrása: erdekesss.blog.hu
Kulturális és Társadalmi Műhely
Műhelyünk 2013 szeptemberében alakult, majd mivel egy évre rá szinte teljesen kicserélődtek a tagok, 2014-ben új lendületet vett. Akkor kerültünk kapcsolatba dr. Szabó Tibor professzor úrral, akinek segítségével empirikus kutatásba kezdtünk bele. A kutatás először elméleti megalapozottságot kívánt, ezért tanulmányoztuk többek közt Hankiss Elemér munkáit is. Később egy kérdőíves kutatást végeztünk a kollégiumon belül, felmérve ezzel a közösség működését. Végül 2016-ban megjelent ezekről szóló tanulmánykötetünk is, melyért ez úton is köszönet mindenkinek, aki támogatott bennünket.
A borítót tervezte: Mészáros Márk
Műhelytitkár: Varga Anikó Eszter (2014-)
Műhelyvezető: Dr. Szabó Tibor egyetemi tanár
Tagok 2016/17:
Bukva Mátyás
Dalos Vera
Kávai Zsuzsanna
Papp Sándor
Sebestyén Edmond
Tóth Laura
Varga Anikó Eszter
A tagok bemutatkozása lentebb található.
A műhely célkitűzései a 2016/17-es tanévre
Műhelyünk célja ebben a tanévben is hasonló, mint az előzőekben: a sokféle szakról jövő hallgatókat egyesíteni, keresni érdeklődési területeikben közös pontokat, hogy mindannyian a saját szakterületükről hozott ismereteiket felhasználva egy-egy tanulmányt írjanak. Az ez évi témánk a különbözö értékpreferenciák, értékek változása. Szeretnénk újabb tanulmánykötetet írni, melyet várhatóan 2017 második felében adnánk ki.
Archív
A 2015/16-os tanévben tehát kutatási tevékenységet folytatott műhelyünk, így előadásokat nem szerveztünk, hanem kutatási konzultációkat.
Tagok 2014-2016 között:
Bukva Mátyás
Edelmayer Zsolt
Mag Noémi
Tóth Laura
Varga Anikó Eszter
A 2014/15. tanévben a műhelyünkben több alkalommal is tartott előadást a műhelyvezetőnk, dr. Szabó Tibor egyetemi tanár. Az előadások a következő időpontokban és címekkel zajlottak le:
Fotók:
A 2014/2015 tanév előadásai megvalósítása és finanszírozása az NTP-SZKOLL-14-0003 pályázat keretein belül valósultak meg.
A 2015/2016. tanév tanulmánykötetének megvalósítása és finanszírozása az NTP-SZKOLL-15-0011 pályázat keretein belül valósultak meg.